COL·LABORA CAFÈ TIRÀS

Benvinguts, al blog del Motoclub Camarles.

Aquest motoclub està format per gent apassionada del motor i provinent de tot tipus d'aficions al motor: Enduro, Custom, Carretera, Classiques, Quad, Cross, Minimotos, 4x4... i us anima a tots a formar-hi part, ja sigui com a soci, com a col·laborador o simplement participant en les activitas que organitzem.

El motoclub gestiona el futur circuit de Camarles, les activitats, les trobades, les sortides...

El fet que gent de Camarles i rodalies que pertany al món de l'enduro i del quad, gent que té moto de carretera i gent que té pocket, haguessim coincidit en l'afició a les minimotos ens ha fet veure que tot junts sóm una pila de gent aficionada al motor de dues rodes i s'havia de tirar endavant.

Res més, esperem que trobeu el blog interessant i el visiteu sovint. Per qualsevol dubte, aclariment, gestió o el que sigui:

649551762 Josep Torres.
626093217 Fran Fontcuberta.
Correu: joseptor1@hotmail.com

Salut i Gas.

Arxiu del Blog

Mesos Passats

25 de novembre del 2008

CRONICA CHESTE 2008

El passat 24, 25 i 26 d'Octubre es va celebrar el GP de Motociclisme de Cheste i un nutrit grup de membres del Motoclub hi vam assistir.

El gran grup es va dividir en quatre ja que cadascu va iniciar el viatge quen va poder, alguns anaven amb cotxes, altres sense entrada... i vam decidir reunir-nos tots a Cheste. El primer grup en marxar van ser "els caveros" (Albert i Javier amb les seves respectives...). Van marxar el divendres a la tarde, i per la nit ja estaven a Cheste, amb la tenda muntada i l'alcohol a les venes...

El dissabte al mati vam marxar de Camarles un grup de 6 amb 4 motos. El viatge va ser plàcid, amb bon temps i no molt de trànsit, una parada tecnica a Castelló i a hora de dinar ja erem a Cheste amb els altres. L'ambient en aquestes hores era mig trànquil pels carrers de Cheste, es podia veure a la gent fent lo cabra però sense aglomeracions. El dinar va ser, com ja va sent habitual, al "Xino", però aquest any vam estar en una taula rodona d'un reservat, i a porta "tancada", jeje.

Cap al migdia iniciaven el recorregut el grup de David, eren 3 motos i 1 cotxe i a mitja tarde arribaven al poble. A destacar la gran col·laboració d'Albert per tal de poder-nos trobar tots, guiant a Conrado a través de les rotondes "...que es poden passar pel mig o per les vores..." IM-PRESIONANT!

L'unic petit problema de la trobada va ser que degut al volum de gent que hi havia, a l'estat d'alguns parquings i a la gran afluencia de vehicles de 4 rodes, aquest any vam haver d'estar acampats en diferentes zones, dividint el grup, i dificultant el fet d'anar tots junts per Cheste.

A destacar que aquest any, i suposo que degut a la climatologia, hi havien el doble de cotxes d'anys anteriors, van ser exagerades les cues de cotxes als accesos del poble i així mateix la gent que hi viatjava a l'interior anaven de "punta en blanco". Inclús moltes noies anaven pintades, pentinades, i...... en tacons! Va ser vergonyós! Com s'els ocurreix vindre tant guapes a Cheste?! POQUES VERGONYES! Les nostres xiques si que anaven com tocava i no aquelles "meuques", jaja..... Natros casi ni les vam mirar... jiji.

Ja per la nit el meu grup vam anar a fer les compres obligades i les passejades, cap amunt i cap avall, propies de Cheste. Aquest any la seguretat va ser total, i totes les acrobacies dels altres anys van ser controlades i suprimides. Ens ho vam passar molt bé, fins que el cansament va apareixer, un soparillo "lleuger", vam esperar a Jaume i Laura, que arribaven a mitjanit, i tots cap a les tendes. Això el meu grup, perqué el de David, Conrado i Milan la van liar de gust fins a altes hores de la matinada... o això tinc entés... jeje.

Ja pel mati un grup va tornar cap a Camarles, i els que teniem entrada vam anar cap al circuit a veure les carreres, aquest any més ben situats a la grada. Les carreres van estar molt bé, tot-hi que es troba una mica a faltar a la categoria de MotoGP una mica més d'espectacle, penso jo. Ja cap a les 16.00 hores retornavem cap al poble, tant l'entrada com la sortida del Circuit van sortir rodones enguany.
Ja mereix un punt i a part la gran idea d'Albert i meva de comprovar la velocitat punta de les nostres motos... vam correr molt (ejem...) i tot xulos vam decidir parar-nos a esperar els 2 cotxes i les 2 motos del grup, pensant que els havíem agafat 1.000 km d'avantatge. La realitat va ser que quan vam poder parlar en ells ja ens havíen agafat 40km anant xino-xano! Ja ens va estar bé... per listos. Total, que vam poder contactar amb el grup al peatge de l'Aldea i perqué ens estaven esperant.

En fi, que l'experiència, com sempre, va ser satisfactoria, vam anar, vam disfrutar i, el que és més important, vam tornar tots a casa. Fins la proxima temporada...

Salut i V'sssssssss.

Pd. A l'album falten moltes més fots, quan vagin arribant les anirem ficant.